Roliu Levelinimas

This topic contains 20 replies, has 7 voices, and was last updated by  Beneris 1 year, 7 months ago.

  • Author
    Posts
  • #9027
     LIUC 
    Moderator

    Pasiulykit koncepcija kaip turetu veikti roliu levelinimas , kaip kelti ta leveli, kaip numusineti, kas pasikeicia pasikelus roles leveli…

    Kas nesuprantat ka turiu omenyje – as siulau padaryti kad kiekviena role , butent kiekvieno role atskirai turetu savo levelius , o ne bendras levelis butu. Pvz: pradedi lost uz snaiperi ir buni 1 lvl snaiperis , kazka padarius pasikeli iki 2 lvl snaiperi ir gauni papildomai kazka ir tt. Paskui taspats zaidejas pasirenka mashine gunneri ir buna 1 lvl MG… paskui kai atsikeicia i snaiperi jis gauna jau uzdirbta snaiperio leveli ir gali toliau keltis leveli…

    Taigi siulykit koncepcija ir atsakykit kaip kas turetu veikti.

    #9028
     Beneris 
    Keymaster

    Levelinimas

    Manau nepriklausomai nuo rolės daryti levelius kiekvienam žaidėjui tai būtų papraščiau tarkim galetumėm LVL skaičiuoti pagal K/D ratio dar pripliusinus procentine work score dalis nuo bendro work score.

    procentine dalis nuo works score, tarkim dabar visu total core suma yra 474, mano work score yra 111, taigi mano work score sudaro 23.4%.
    Mano K/D = 4.3 dar pridedam tuos 23% sito skaiciaus (4.3 * 0.23 = 0.989), tai finale 4.3 + 0.989 = 5.289 ~ 5

    O jeigu dabar reiktų skaičiuoti kiekvienos rolės LVL tai kiekvienai rolei reikėtų po atskirą formulę.

    Trakim SQL lvl turėtų priklausyti nuo sėkmingai įvykdytų užduočių kiekio. (K/D + įvykdytos užduotys procentinė dalis nuo to kiek mape misijų sugeneruota ir kiek įvykdyta)
    Grenadieriaus skaičiuoti pagal sunaikintą techniką ir nušautus priešus. (K/D + technikos procentinė dalis + kažkoki bunusai, nes technika ne pagrindinis jo darbas)
    AT už technikos naikinimą (K/D + technikos procentinė dalis);
    Inžinierius sunaikintas cache, technika ir remontas (K/D technikos procentinė dalis + remontas).
    MG, snaiperis, marksmanas, rifleman tik pagal nukautų priešų skaičių (K/D + work score procentinė dalis).
    Medikui už sunaudotus binto metrus 😀 (K/D + work score procentinė dalis, bet mes visi suprantam kad mano pagrindines darbas sviną is jusu subiniu traukyti, tik paskui šaudyti).

    Praktikškiai kiekvienam reiktu po atskirą formulę ir tikriausiai dar reiktų scriptus papildomais trigeriais išplėsti kad visą matematikai skirtą informaciją surinktų.

    Kažkaip finale visvien man LVL sistema susivedė i K/D + works score 😀

    • This reply was modified 2 years, 7 months ago by  Beneris.
    #9030
     Hollow 
    Participant

    KD – jo. Work score – irgi jo. Tik aš jo susidarymo iki galo nesuprantu, ale to ir nereikia.
    Tai du rodikliai kurie yra proporcionaliai kintantys priklausomai nuo žaidėjo efektyvumo.
    Tai ką sako Beneris yra general levelinimas, nepaisant kokią rolę pasirinksi. Tai ką Liūtas minty turi – pagal profesijas, individuali.
    Mano supratimu Liūto schema būtų įdomesnė, bet kur kas sunkiau įgivendinama. Kiekviena profesija turi savo pagrindinę paskirtį, funkcionalumą kurio vykdymas ir turėtų duoti didžiausią scorą levelinimuisi. Fragai dalyvauja tik kaip secondary addon. Žinoma priklauso nuo profesiojs. Atitinkamai reiktų pravalyti profesijas kad nesipjautų. Taip pat pagal Liūto schemą galima įdiegti papildomus lialiakus tai profesijai kurios levelis kyla. Snaiperiui rangefinderį, ghillie, geresnę optiką, duslintuvą, kad ir patį ginklą. Technikos naikinimo misijoms pasirinkima .50 cal tikrai apsimokėtų turėti nuo 99 levelio :). Inžinieriams sprogmenai įvairių lygių. Kulkosvaidininkams didesnės dėtuvės ar geresnė optika, duslintuvas, didesnė kuprinė. Mintį supratot.
    Tokia schema pagal Benio metodiką prarastų tikslą, nes užsikočioji bendrą levelį su grenadieriumi, pasiimi Heavy AT ir jau turi topinę patranką su kuprine talpinančia 20 šūvių (ar panašų kostmosą).
    IMHO

    #9033
     Prikolas 
    Participant

    as siaip uz levelinimo sistema.
    su sita sistema butu manau ispresti kelis klausimus.
    Popso klausima jeigu nori daugiau slamsto dirbk daugiau, gal tada nebus uber noru kaip 17 ginklu nauju.( as tik vieno paprasau 😛 )
    LVL sulyciau deti nuo misiju padarymo plius kazkiek tasku as fragus ar kokius kitus veiksmus, taip manau pakelsim lankomuma musu.
    lvl minusuojasi arba taskai, nuo pertrauku, savu/civiliu zudymo, uz mirti turetume atimti kazkoki tasku skaiciu o ne lvl iskart, nes jei taip bus manau visi sedesim pagrinde pirmo lvl.

    #9036
     LIUC 
    Moderator

    Nuomones pamatytos ir suprastos, dabar pradesim po truputi lipdyti. Velgi reikas jusu pagalbos , kad apibrezti ka kokia role tures tureti 1 lvl ,2 ir t.t

    #9037
     senis 
    Participant

    manu kad apibrezima reik kaskaip daryt nuoto , kad butu sunkiau , ir limitas didesnis . tek del loudauto, pirmas lev gal iron sight tik , del ginklu cia nepazaisi pasirinkimas yra o ir nauduoja . visi skirtingus , nebent jimt pirmam leveliu mp5 visiems , gal nebet galima zaist liemenes salmai paskui esesuarai . taikikliai scopai . papildoma ginklote , bet nepasidarysim pokemonai . nebent perforsim is pajegu i pmc . tada suprantama . cia ismanes ir palieku tik skaitymui

    #9048
     Beneris 
    Keymaster

    0 lvl: CUP_arifle_M16A4_Aim_Laser (m16)
    1 lvl: CUP_arifle_M4A1_camo (m4)
    2 lvl: CUP_optic_ZDDot (kulimatorius)
    3 lvl: ACE_NVG_Gen4 (nacynykas)
    4 lvl: CUP_optic_CompM4 (AimPoint red dot)
    5 lvl: CUP_optic_HoloBlack (eotech 552)
    6 lvl: CUP_muzzle_snds_M16_camo (duslintuvas)
    7 lvl: CUP_arifle_Mk16_STD_FG_Holo_Laser (scar-l)

    jeigu norint lvl sumazint iki 5 butu galima suplakti i ta pati LVL m16 ir m4 bei du taikiklius i viena.

    0 lvl: CUP_arifle_M16A4_Aim_Laser (m16) ir CUP_arifle_M4A1_camo (m4)
    1 lvl: CUP_optic_ZDDot (kulimatorius)
    2 lvl: ACE_NVG_Gen4 (nacynykas)
    3 lvl: CUP_optic_CompM4 (AimPoint red dot) ir CUP_optic_HoloBlack (eotech 552)
    4 lvl: CUP_muzzle_snds_M16_camo (duslintuvas)
    5 lvl: CUP_arifle_Mk16_STD_FG_Holo_Laser (scar-l)

    reiktu kazkokiu minciu del formules,kaip lvl apskaicuosim.

    #9053
     Prikolas 
    Participant

    nvg manau reiketu palikti prie default loudouto nes kitaip naktine misija darysim vienas ciuas su nasnyku ir 7 ziopliai kurie nakti nieko nemato.

    LVL manau turetu kiekvienai rolei buti po 10 lvl. kaip itemus iskaidyti jau cia susitarimo reikalas.

    Formule kazkas turetu buti 70% uz misijos ivykdyma – 30% kazkoks asmeninis indelis. (bet jis turetu kiekvienai rolei buti skaiciuojamas skirtingai).

    #9054
     Donatas 
    Participant

    Nebūtinas tas 10lvl pagal mane, užteks ir 5, ne taip easy jį pasikelti (neskaitant hollow, kuris nusineša 60% fragų per misiją) , jei matysis, kad tie leveliai greitai kyla, tai galima bus ten padidinti, bet kolkas manau užteks 5. Dėl loadouto, tai night vision reik palikti kaip deflaut, o pridedinėt tokius kaip didesnes liemenės, po to gal armorai kokie, šalmai atlaikantis didesnius kalibrus, nu jūs čia senbūviai, žinot kaip kas patogiau ar geriau. Iš manes tiek

    #9061
     Prikolas 
    Participant

    Va koks turetu but marksmano lvl up. (hardcore style)

    0: “CUP_srifle_M14”, “CUP_hgun_Duty”, “V_Chestrig_rgr”, “B_AssaultPack_rgr”
    1: “H_Shemag_olive”, “muzzle_snds_L”, “CUP_acc_CZ_M3X”,
    2: “CUP_srifle_M14_DMR”, “CUP_optic_Elcan_reflex”
    3: “ACE_NVG_Gen4”, “CUP_bipod_Harris_1A2_L”, “V_PlateCarrierL_CTRG”
    4: “muzzle_snds_B”, “CUP_optic_LeupoldMk4”, “Rangefinder”
    5: “CUP_hgun_Glock17”, “muzzle_snds_L”, “CUP_acc_Glock17_Flashlight”, “optic_MRD”, “CUP_optic_ACOG”
    6: “CUP_B_USMC_AssaultPack”, “V_PlateCarrierH_CTRG”, “H_HelmetB_snakeskin”
    7: “CUP_srifle_L129A1_HG”, “muzzle_snds_B”, “CUP_acc_LLM”, “CUP_optic_Leupold_VX3”, “Laserdesignator”

    dar pora lvl galima toks kaip staminos padidejimas ideti kaip velesnius.

    va toks mano nuomone turetu but marksmano lvl up loudoutas.

    #9062
     senis 
    Participant

    nu man nuomone tokie ginkluote levelinti , tai net negaliu ka pasakyti nes kiekvienam skirtinga patinka , nebent auksteniam leveli leisti jau kaska is asmeninio pageidavimo bei predus pre juo ,
    seip as lieku pre to kad pagrindas leveliu upinimas butu tuo kad stamina, armoras , suteikimas pirmosios pagalbos bei galimybe nauduoti nukauto savo ginklas jei ammo ant nulio arba pajemimas preso ginklo ir panaudojimas , taip sporgmenu naudojimas . ar isminavimas kuo levelis didesnis to procentas didesnis sakykim kaip indzinieriu kad su veiks sprogmuo , 🙂 ar pavyks gerai isminuoti .medikui kaip isgydimas procentaliai didinti tikimybe gerai mediko gydima . nes ant nulinio tuietu butu procentas kad su failins ir reiks daugiau binti ar dar kaskuo , bet as itariu kad taip padaryti sunku bus .

    #9072
     Prikolas 
    Participant

    Va koks turetu but marksmano lvl up. (hardcore style)

    0: “CUP_arifle_FNFAL_railed” , “CUP_optic_Elcan_reflex”, “CUP_hgun_Duty”, “V_Chestrig_rgr”, “B_AssaultPack_rgr”, “Niko_USA_ATACSFGOD” (fnfal vietoj m14, ir idedu uniforma i 0 lvl nes nebuvo, ir paprasta scope perkeliu is 2 lvl i 0 nes su ironsightu marksmanu nepabusi).
    1: “H_Shemag_olive”, “muzzle_snds_L”, “CUP_acc_CZ_M3X”,
    2: “CUP_srifle_M14_DMR”, “CUP_optic_LeupoldMk4” (vietoj elcan kuris iskeltas i nulini lvl perkeliu leupolda)
    3: “ACE_NVG_Gen4”, “CUP_bipod_Harris_1A2_L”, “V_PlateCarrierL_CTRG”
    4: “muzzle_snds_B”, “Rangefinder” (leupoldas perkeltas i antra lvl).
    5: “CUP_hgun_Glock17”, “muzzle_snds_L”, “CUP_acc_Glock17_Flashlight”, “optic_MRD”, “CUP_optic_ACOG”
    6: “CUP_B_USMC_AssaultPack”, “V_PlateCarrierH_CTRG”, “H_HelmetB_snakeskin”
    7: “CUP_srifle_L129A1_HG”, “muzzle_snds_B”, “CUP_acc_LLM”, “CUP_optic_Leupold_VX3”, “Laserdesignator”

    tokie mano papildymai po testo.

    #9327
     Alexander Weber 
    Participant

    Hello everyone,

    hope this is the right thread to post the suggestion for changes for the role-system.

    Summary:
    1. Small Changes
    1.1 Rifleman
    1.2 Pioneer Role
    2. Big Changes

    1. Small Changes
    1.1 Rifleman
    In the current system the regular Rifleman seems to be useless compared to the others.
    The class is missing some special abillity to help his team out. We already talked about to might give him the chance to be like a ammo bearer so basically hes carrying “ammo boxes” with him and is able to use them on friendlys to provide them with ammo.
    For this to be good in a way its supposed to be it is needed to limit the amount of ammo a player can have in a mission cause currently everyone is able to carry as much ammo as he wants which is kind of stupid cause running around with 15+ mags just makes you heavy and means low stamina.
    The second thought we had was that the Rifleman gets the feature to dig trenches, build sandbags walls and all that in a way faster way then others are able to. Sure this is only usefull on based of the situation but if i compare it with the current map which is basically only hills everywhere it would really help to build a little attacking position on a hill especially cause sometimes there are no rocks or cover in generall on those hills which mean covering fire is getting stoped in the second the enemys shoot back cause players have to retreat cause no cover is close by.

    1.2 Pioneer Role
    The second point for the rifleman could also end up in a complete new role which would be the Pioneer. In my opinion there would be something missing out for that role then the fact that we only have max 6 ppl per squad in the current states means that with a new role not every role could be used so i would rather give the abillity to dig trenches and build sandbags and that to the rifleman instead of make a new role.

    2. Big Changes
    Another thing we thought about is to make a system that is more based on squadstuff then just for each player and role itself.
    Just let me explain it real fast:
    At the current state every player gets Points after finishing a mission. He is using this Points to level up his Role.
    The thing we wanna change is that not every player gets the Points we wanna make it more like after finishing a mission the squad gets the points and can decide what happens to the points. For example they can be used to level up a certain player and his role.
    ( To make sure that everyone understood: Not the players get the Points after the mission ONLY the whole SQUAD and the “leader” decides what happen to those)
    Another things is that these points are more inportant now cause they will be needed to call in support or be able to deploy a ralley point or even to get the chance to build trenchse sandbags and so on.
    The main thought behind this is that the game gets more teambased and not for the single player side.
    The negative side on that would mean that the LvLs of the roles need to be reset cause we couldnt think of a way too keep them and use this system cause most ppl are already at max lvl.
    Important: We would keep the Lvl for the Crewmans and Pilots cause its way harder for them to get back on the lvl they currently at.

    This is just the basic we thought about, sorry it became a bit of a longer post.
    Hope it might give you some thoughts about it and helps to improve the gameplay.

    – The Shadow Troopers.

    #9328
     LIUC 
    Moderator

    Very good post and Ideas too.
    I like Idea about Rifleman role as ammo bearier and its not very hard to implement. And if we made changes on that then we must limit ammo to make this changes useful.
    About big changes – yes it sounds intresting but needs bigger coding. I dont say that this Idea will be ignored but not now.

    Thank you for your suggestions Weber.

    And yes this is correct thread 🙂

    • This reply was modified 2 years, 4 months ago by  LIUC.
    #9330
     Alexander Weber 
    Participant

    Thats why it is called big Changes 😀 not even sure if this is codeable 😛

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)

You must be logged in to reply to this topic.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 ARMA 3 LT

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Skip to toolbar